Скандал! Рупърт Мърдок призна, че водещите на Fox News са правили фалшиви твърдения за изборни измами

0

Милиардерът Рупърт Мърдок, собственик на телевизионния канал Fox News, призна, че някои от водещите в телевизията са правили неверни твърдения, че изборите през 2020 г. са били фалшифицирани.

Той заяви, че журналисти от Fox са подкрепяли необоснованите твърдения на Доналд Тръмп за широко разпространени измами след изборното му поражение. Това обаче не се отнасяло за всички водещи.

Коментарите на Мърдок бяха разкрити в съдебно дело като част от иск за клевета, заведен от технологичната компания Dominion Voting Systems.

Fox News отрича това и твърди, че думите на водещите са били извадени от контекста, предаде Би Би Си.

„Някои от нашите коментатори го одобряваха“, казва Мърдок в клетвени показания, подадени в понеделник.

Запитан за някои твърдения в ефир, които повтарят тези на Тръмп, той казва: „Бих искал да сме били по-силни в осъждането им, като се върна назад“.

По отношение на твърденията на бившия президент на Републиканската партия за широко разпространени измами на изборите, Мърдок коментира, че се съмнява това да е истина.

Dominion съди Fox News за 1,6 млрд. долара, като твърди, че медията е разпространила неверни и злонамерени слухове за измами с гласоподаватели, които са навредили на бизнеса ѝ.

Fox News твърди, че коментарите са защитени от конституционното право на свобода на словото и че само е отразявала твърденията на Тръмп, а не ги е подкрепяла.

За да докажат клеветата, адвокатите на Dominion трябва успешно да докажат, че Fox е представила невярна информация и го е направила, знаейки, че тя е невярна.

Очаква се съдебният процес да започне в щата Делауеър през април.

Прегледана: 81830

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече